Vil du være med på å utvikle kundesenteret til Optin Bank?
Vi tilbyr deg en unik mulighet til å være med på å bygge opp selskapet sammen med oss. Vi søker deg som har erfaring fra dagligbank og kundeservice, gjerne mot bedriftsmarkedet. Du motiveres av utfordringer, er handlekraftig og tar ansvar. Vi søker personer som ønsker å bidra på tvers av avdelinger og arbeidsoppgaver når og der det trengs. Du er nøyaktig, strukturert og opptatt av kvalitet i ditt arbeid. Personen vi søker vil få mulighet til å bidra innenfor bankens videre satsing på dagligbank for bedriftskunder og eCommerce.
Arbeidstid er mandag til fredag fra kl. 08:00 – 16:00.
Søknad m/CV eller spørsmål om stillingen kan rettes til:
Marikken Kalseth, Avdelingsleder Kundesenter: marikken.kalseth@optinbank.no
Optin Bank er en fintech scale-up, som tilbyr et bredt spekter av produkter, tjenester og betalingsløsninger. Vi tilbyr en «end to end» løsning for alle typer av betalingstransaksjoner fra betaling til innfordring.
Optin søker å øke verdien i den eksisterende verdikjeden for våre partnere ved å tilby bank- og finansielle tjenester til B2B og B2C. Sammen med våre partnere tilbyr vi en kontaktløs betalingsløsning og finansielle produkter for alle slags betalingsplattformer, journalsystem og ERP. Løsningen OptinPay kan integreres i alle ordreplattformer, i tillegg til mobile og nettbaserte løsninger. Den er svært fleksibel og kan tilbys både med partnerens eget brand eller som OptinPay.
Optin Bank ASA fikk bankkonsesjon av Finanstilsynet 8. september 2017. Optin Bank ASA eies hovedsakelig av norske investorer. Banken har kontor i Munkedamsveien 53B i Oslo
E-post adresse
Kontakt oss
Optin Bank er en ny norsk bank som skal sette standarden for hvordan betalinger skjer i dag – og i fremtiden.